Tabara Veseliei – Pe Partii Insorite

TabereCuSuflet.049Dupa 3 zile de viscol si ninsoare, in Tabara Veseliei a aparut soarele!

Mihai si Daria au schiat cu Alex la babyski iar copiii din grupa Ursuletilor au schiat pe partia Cocosul si pe Clabucet iar dupa-amiaza am montat porti de antrenament pentru concursul de maine. In premiera am urcat si cu teleschiul:)

Dupa schi ne-am uitat pe poze si am corectat pozitia pe schiuri. Imbucurator este ca mai toti copiii au recunoscut singuri zonele de inbunatatit:)

Astazi, Scoala Tabere cu Suflet a continuat cu ora de romana. Copiii au avut de ales intre dictare si compunere.

Seara i-am sarbatorit pe Ioana si pe Rares, apoi am jucat Samuraiul si Jocul Cuvintelor, ultimul fiind mai apreciat chiar decat Mafia!

Din cauza frigului bateria s-a descarcat rapid. Am reusit totusi sa fac cateva poze:

Foto: Tabere cu Suflet

Leave a comment